Power Extender

Cerita gay : Seks di IPT

Namaku Steven (bukan nama sebenar). Umurku baru mencecah 19 tahun pada bulan november yang lalu. Ak seorang yang berbadan agak kecil dan mempunyai raut wajah yang comel. Sudah semestinya aku berketurunan cina, tetapi, ketika di rumah keluargaku lebih selesa menggunakan bahasa inggeris. Sebab itu, aku tidak berapa fasih untuk bertutur dalam bahasa cina. Aku mula belajar bahasa melayu ketika di sekolah rendah dan ramai kawan-kawan ku daripada bangsa melayu sebab itu aku juga fasih berbahasa melayu. Keluargaku tinggal di Johor Bahru.

Selepas mendapat keputusan yang agak cemerlang di matrikulasi, aku mula berhijrah ke kota besar iaitu Kuala Lumpur untuk melanjutkan pelajaranku di sebuah IPT terkemuka di Malaysia. Pada semester pertama, aku ditempatkan di kolej kediaman. Guru – guru sekolah lamaku telah berpesan agar aktif melibatkan diri dalam apa jua aktiviti – aktiviti ketika di universiti kerana ia dapat membantu kita ketika mencari pekerjaan. Minggu kedua di kolej kediaman ramai pelajar – pelajar baru mendaftar untuk menjadi ahli kelab/persatuan. Aku tidak ketinggalan. Aku telah mendaftar satu kelab yang aku rasa sesuai denganku. Keesokan harinya, surat datang ke bilik penginapanku yang mengatakan aku dikehendaki hadir untuk temuduga untuk menjadi ahli kelab tersebut.

Ketika hari temuduga, aku berasa agak gementar dan takut, maklumlah aku tiada pengalaman di temuduga. Giliranku tiba, lalu aku melangkah masuk ke bilik temuduga. Aku tergamam seketika apabila terpandang raut wajah salah seorang penemuduga lelaki. Seorang yang berambut perang (dye), badannya agak kecil seperti aku dan memiliki wajah yang sangat comel. Soalan pertama diajukan oleh seorang perempuan. Aku menjawab dengan tenang walaupun sebenarnya hatiku berdegup kencang apabila terlihat lelaki tadi. Ketika dia mula menyoal, jantungku hampir jatuh apabila terdengar suaranya. Sambil menjawab soalan, sambil itu mataku memerhati nama lelaki tadi di name tag nya. Tetapi gagal kerana kedudukan kami yang agak jauh.

Senarai nama yang berjaya menjadi ahli kelab telah keluar dan aku berjaya. Teman sebilikku juga berjaya menjadi ahli kelab tersebut dan kami di bawah satu divisi yang sama. Malam itu, kami dikehendaki hadir ke mesyuarat pertama. Setibanya aku di bilik mensyuarat, aku mencari – cari lelaki yang menemuduga ku tempoh hari.
Tidak sangka sama sekali, lelaki yang menemuduga ku tempoh hari adalah ketua divisiku. Dia memperkenalkan diri kepada semua. Namanya William (bukan nama sebenar). Sejak dari itu, setiap kali mesyuarat aku pasti tidak ketinggalan kerana aku ingin melihat raut wajahnya itu.

Setelah lebih kurang 5 minggu aku dan William berkenalan kami menjadi semakin rapat. Suatu malam minggu, dia sms padaku dan mengatakan dia mahukan kerja divisi kami dihantar ke biliknya pada malam itu juga. Yang peliknya dia hanya mahu aku seorang yang menghantarnya. Aku mengikuti arahannya dan menghantar kerja tersebut ke biliknya.

Aku ketuk pintu biliknya. Dia membuka pintu lalu aku masuk. Dia tidak berbaju ketika itu, panas katanya. Ketika itu batangku sudah menegang. Mana taknya, badannya yang putih melepak dan agak bidang itu membuatkan aku terangsang. Aku menerangkan kerja kelab tersebut padanya. Malam itu, kawan sebiliknya pulang ke kampung. Setelah selesai menerangkan padanya aku mula beredar. Belum sempat sampai ke pintu, dia memanggil namaku kembali. Aku menoleh lalu dia menuju ke arahku. Batangku semakin menegang. Tak sanggup aku lihat wajahnya yang comel itu. Dia terus meluru ke pintu lalu menguncinya.
Serta merta dia menolak aku ke dinding biliknya lantas bibirnya hinggap ke dahiku.

“can u stay with me tonight???”, dia menyoalku. Aku yang dalam keadaan terkejut hanya mampu menanggukkan kepala. Tak ku sangka rupanya dia pun menaruh perasaan kepadaku. ”can i have some kiss from you?” dia menyoalku lagi. Belum sempat aku menjawab bibirnya sudah sampai ke bibirku. Kehangatan bibirnya begitu terasa. Kertas – kertas kerja tadi terlepas dari tanganku lalu berterabur di atas lantai. Tetapi tidak diendahkan oleh kami berdua yang sedang menikmati ciuman pertama kami. Dia seolah – olah sudah pro dalam kiss. Aku yang masih setahun jagung hanya mampu mengikut rentaknya. Lidahnya mula bermain di bibirku. Aku mengolom lidahnya. Basah, sedap dan nikmat. Sambil kami berciuman, tangannya mula menjelajah ke seluruh tubuhku. Ahh, nikmatnya. Tanganku mengusap – ngusap di pipinya yang gebu itu dan kadang – kadang bermain dengan telinganya.

Dia melepaskan ciuman hangat tadi lalu mula menjilat – jilat telinga dan leherku. Aku mula kegelian. Secara tidak sengaja mulutku mula mengeluarkan suara setelah kaku tadi. Ahh... ahh... ahh... hanya itu yang mampu aku katakan. Aku yang lagi tadi terangsang melihat badannya mula menurunkan kepala lalu menjilat – jilat tetek yang agak kemerahan itu. Sedap sangat. Ku mainkan teteknya menggunakan bibir dan lidahku. Dia mula mengerang kesedapan.

Selepas beberapa minit, dia menanggalkan bajuku lalu menolak aku ke katil. Aku terbaring. Dia menindihku lalu kami berciuman sekali lagi. Hampir basah kesemua badanku apabila lidahnya mula bermain di tubuhku ini. Lagi tetek hingga ke pusat habis dimainkannya. Dia mula melonggarkan seluar pendekku lalu ditanggalkannya. Aku tidak menolak kerana itulah yang aku mahu. Maka, terlihat bonjolan besar di atas spenderku. ”wow, you have a big dick. I like it”, dia bersuara. Dia tidak terus menanggalkan spenderku tetapi mula mengusap – ngusap peha dan betisku. Itu membuatkan aku menjadi lebih horny. Lalu meramas – ramas batangku dari luar spender.
Dia tidak kisah melambat – lambatkan seks kami kerana dia tahu batangku pasti menjadi miliknya.

Selepas dia menanggalkan spenderku maka terpacaklah batangku di depan matanya. Dia menjeling ke arahku. Itu membuatkan lagi tidak keruan. Aku faham maksudnya. Dia mula menjilat telur dan batangku. Telurku dikolomnya. Sasaran seterusnya adalah kepala batangku. Lidahnya bermain dengan lubang kencingku. Nikmat. Dia mengolom kepala batangku. Lalu mengolom hampir keseluruhan batangku. Tak sangka dia pandai mengolom. Kepala takuk ku sudah rasa di anak tekaknya. Buntutku terangkat – angkat. Basah semua batangku di kerjakan dia. Tiba – tiba batangku hampir terpancut. Cepat – cepat aku mencabut batangku dari mulutnya. Aku tidak mahu terpancut awal. Tindakan aku mencabut batangku dari mulutnya membuatkan dia seolah – olah terkejut. “it’s my turn to suck you cock”, aku memberi alasan. Dia tersenyum.

Aku duduk di atas katil lalu menyuruh dia berdiri di hadapanku. Dia juga hanya memakai short. Aku londehkan seluarnya ke bawah.
Dia tidak memakai spender malam itu, maka batangnya sudah betul – betul berada di depanku. Aku genggam batangnya kuat – kuat supaya kepala takuknya boleh mengembang semaksima mungkin. Aku mengolom kepala takuknya dahulu. Setelah beberapa lama aku dapat rasakan air mazinya sebati dengan air liurku. Sedap sungguh. Aku melepaskan genggaman kuat ku tadi lalu memasukkan batangnya ke dalam mulut ku sedalam yang boleh sambil kedua tanganku meramas – ramas punggungnya. Dia menghenjut ke depan dan ke belakang.

Selang beberapa minit, dia meminta untuk meneroka lubang juburku. Aku tangkas menongeng di atas katilnya tadi. Dia mula memasukkan batangnya perlahan – lahan lalu dihenjut – henjut. Pada awalnya juburku pedih dan sakit, maklumlah dah lama tak kena tebuk. Aku mula mengikut rentaknya ke depan dan ke belakang. Ahh... ahh... La, dah terpancut rupanya dia dalam jubur aku. Dia mencabut batangnya lalu aku menjilat – jilat sisa air mani yang tertinggal di batangnya tadi. Dia mengolom batangku sekali lagi. Tidak sampai seminit aku sudah terpancut di dalam mulutnya. Dia melepaskan koloman tadi lalu berciuman denganku. Kami berkongsi air maniku tadi bersama.

Malam itu, kami melakukannya berulang kali. Aku terpancut 3 kali manakala dia terpancut 4 kali. Aku terus tertidur di dalam dakapannya sehingga pagi. Sehingga sekarang aku berada di tahun dua dan dia di tahun tiga kami sering mengulangi perbuatan itu. Lebih – lebih lagi tahun ini kami tinggal sebilik. Tiada siapa yang mengesaki kami adalah pasangan kekasih kerana kami berbuat seperti biasa apabila di luar. 


**Thanks for the visit**from the author of; http://alamkedewasaan.blogspot.com http://funjokestroy.blogspot.com http://ceritahantudanseram.blogspot.com http://ceritaluculawakjenaka.blogspot.com http://ceritaseksgay.blogspot.com/ http://ceritasekskini.blogspot.com/ http://ceritaseksless.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment